31
jul.

Als je deze titel leest, denk je waarschijnlijk: ‘Wat krijgen we nu voor een sprookje?’ Maar niets is minder waar. In dit verhaal is de spotlight volledig gericht op Nikki Theuns, de marketingkoningin van JAM. Aan mij de taak om op papier te zetten wat haar gebracht heeft naar waar ze nu is, en dat terwijl ik haar amper twee weken ken en hierover slechts één klein gesprek met haar gevoerd heb. Daar gaan we…
Nikki is niet iemand met één interesse, maar eentje met duizend. Vroeger wist ze hieruit ook niet één te kiezen. Vandaar dat ze haar studiecarrière begon met de opleiding Communicatie. Ofwel, de opleiding: ‘ik hou van praten, ben gezellig, maar heb totaal geen idee wat ik later wil gaan doen.’ (Met alle respect voor iedereen die deze opleiding doet/ gedaan heeft

Vandaag de dag geeft Nikki nog steeds aan interesse te hebben in alle verschillende takken van de marketing. ‘Van alles wat, zolang geen dag maar hetzelfde is’ is wat haar ligt. En dat in de grote wereld van alles wat met communicatie en marketing te maken heeft. Wat dat dan inhoudt? ‘Alles met social media, formats maken, teksten schrijven, content creatie, fotografie en vooral een antwoord proberen te geven op het vraagstuk: Wat triggert mijn doelgroep? Waarin is mijn doelgroep geïnteresseerd en hoe laat ik het ze weten dat JAM ze hierbij kan helpen?’
En ja, dat doet ze goed!
- Jan van Rooij, Junior recruiter de Kempen